Account beheren

Om je account te beheren, ga je naar www.brantano.be en log je in. Dit kan met je Brantano-kaartnummer of met je e-mailadres in combinatie met je wachtwoord.

Je komt meteen terecht op de pagina ‘Mijn account’.

Ben je aan het verdersurfen en wil je terug naar je account? Je kan op elk moment terugkeren door rechts bovenaan te klikken op ‘Mijn account’.

In ‘Mijn account’ staat een overzicht van alle familieleden en zie je in 1 oogopslag de scanresultaten en wanneer de laatste scan gebeurd is.

Heb je bij de registratie in de winkel nog niet alle familieleden toegevoegd? Je kan een familielid toevoegen door rechtsboven te klikken op ‘Familielid toevoegen’.

In ‘Mijn gegevens’ kan je jouw persoonlijke gegevens, e-mailadres en wachtwoord wijzigen.

In je account kan je ook het overzicht bekijken van al jouw aankopen en bestellingen (zowel online als in de winkel) door te klikken op ‘bestellingen’. Je kan er voor elke aankoop aangeven voor welk familielid de schoenen aangekocht zijn. Dit is belangrijk voor onze slimme 3D voetscan omdat hij zo jullie persoonlijke voorkeur leert kennen en hier beter leert op inspelen.

Heb je nog vragen? Contacteer de klantendienst via klantendienst@brantano.be of op het nummer 053/85 00 01 van maandag tot en met vrijdag van 9u tot 17u.